maandag 26 mei 2014

Voor dames, sokjes van bio katoen

Ongeveer een jaar geleden was ik op zoek naar nieuwe sokken met het liefst een zo hoog mogelijk percentage katoen. Bij de Hema vond ik sokjes van biologisch katoen 95% en 5% elastaan en ze waren nog ongebleekt en ongeverfd ook. Met een pakje van 2 paar voor maar €3,50 was ik blij verrast.Na een jaar zijn ze nog steeds prima, oké er zitten een paar pluisjes op maar bij sommige sokken is dat na een paar wasbeurten al heel erg en bij deze valt het dus mee. De foto is van afgelopen week en ik draag ze regelmatig. Wat er wel bijgezegd moet worden is dat ik een wat bredere voet heb en dat vooral het eerste half jaar, ik ze nogal krap om de tenen vond zitten. Voor de rest vind ik het echt een aanrader. Helaas niet voor heren.
Bekijk en/ of bestel de sokken hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten