woensdag 3 september 2014

Vegan is hip! - veganistische picknick

veganistisch picknicken in Groningen

Donderdag 28 augustus was ik samen met twee vriendinnen op de Westerhaven bij een gezellige vegan potluck georganiseerd door Evelien Bernabela  Zij is zelf al meer dan tien jaar overtuigd veganist. Iedereen kon proeven van elkaars gerechten, wat een verrassend eetfestijn opleverde. Zo heb ik vegan pancake, vijgenbrood en quinoa gehad. Ik ben enthousiast geworden over dit concept.

Het is heel leuk om allerlei dingen uit te proberen en het is helemaal niet lastig om veganistisch te koken. Tegenwoordig zijn er allerlei sites met inspiratie zoals deze. Mocht je meer interesse hebben in veganisme of denk je er zelfs over om vegan te worden neem dan eens een kijkje op deze site.

Ik zou zeggen tot de volgende vegan potluck :)

- Marleen Geut

1 opmerking:

  1. Ik ben er zelf niet geweest, maar het is inderdaad erg leuk om van elkaars (vegan) recepten te proeven. Leuk om te lezen dat je er enthousiast over bent!

    BeantwoordenVerwijderen